دختر زیبای من

اولین روز 22 هفتگی

1393/4/15 2:13
نویسنده : مامان آنجل
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی کوچولوی من انتظار خیلی سخته اما نه برای داشتن تو، فکر کردن به تو هر سختی ی رو شیرین تر از عسل می کنه مطمئنم تو هم الان درانتظاری ...

ای کاش از روزای اول که حضورتو فهمیدم برات خاطراتتو می نوشتم الان هم به لطف کسری جون این اتفاق افتاد 

نترس کسری پسر خوبی حالا بهت معرفی میکنمش کسری 12 سالشه و به تازگی تیز هوشان کلاس هفتم قبول شده و یکی از ارزوهای من و بقیه اینه که اون دکتر بشه نه دکتر معمولی  واینکه کی اونو به این دنیا هدیه کرد کسی نیست جز خاله زهرا که عاشق توئه و بدون هیچ تصوری از تو عاشقته  امیدوارم تو هم دوسش بداری 

عزیز دل مامان تو اولین کس وتنها کسی هستی که واژه مامان رو به من هدیه دادی (الان اینو که گفتم تو شکمم یه تکون کوچولو خوردی)

اگه گفتی بابات کیه ؟! خودش باید با زبون خودش، خودشو معرفی کنه  

ما تو فامیلمون دختری نداریم مایه پادگان بزرگ از سربازای عجیب و غریب داریم به ترتیب سن کسری ،سینا،سجاد ،صدرا ،عباد

حالا یه انجل بهت معرفی می کنم که آسه فامیله و تک دختر البته تا کامل شدن 9ماهگی تو ودنیا اومدنت

 شهرزاد جون دختر خاله زهرا که 16سالشه فاصله سنی منو اون مثل فاصله سنی تو و اونه شهرزاد مثل گل می مونه امیدوارم که تو هم دوسش داشته باشیدلغک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)